Nowy mural „We are #techwizards” znajduje się w Warszawie przy ul. Prostej. Taką kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną prowadzi Digital Hub Warsaw w Bayerze. Za realizację kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Cape Morris.
Bohaterami kampanii są #techwizards, czyli sześciu pracowników, którzy na co dzień pracują w Digital Hub Warsaw w Bayerze i zajmują się wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań, mających wpływ na przyszłość w obszarze Life Science. To właśnie oni dzielą się swoją pasją do technologii, doświadczeniami i opowiadają, czym zajmują się każdego dnia. Materiały, które przygotowali można odnaleźć za pomocą kodu QR, który znajduje się na muralu.
Celem kampanii jest wzmocnienie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne — od Data Scientists po MLOps Engineers. Działania mają również budować wizerunek firmy, której działalność koncentruje się na dziedzinach nauk Life Sciences, takich jak ochrona zdrowia i produkcja żywności, oraz jako atrakcyjnego pracodawcy, rozwijającego potencjał swoich pracowników.
Gdzie jest mural?
Lokalizacja muralu jest często pomijana w strategiach marketingowych, choć w rzeczywistości jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego przekazu reklamowego. Kiedy myślimy o plakatach, banerach czy bilbordach, lokalizacja jest królową — tak samo jest z muralami. Grupa RW w całej Polsce posiada kilkadziesiąt własnych lokalizacji, na których maluje murale. Wiemy, jak ważne jest ich właściwe umiejscowienie.
Każdy mural to dzieło sztuki, w takim znaczeniu, że jest malowany ręcznie, każda kropka, każdy opuszek palca, gałka oczna, czubek nosa, wszystko malują genialni artyści. Mało kto wie, że sekret fotorealistycznego muralu ukryty jest w cieniowaniu. To cienie budują przestrzeń i ożywiają postacie. A co za tym idzie, taka kampania pomaga wzmocnić obecność firmy w przestrzeni publicznej, pokazuje Klientom, że dla firmy solidność, jakość i ludzki talent jest najważniejszy. Wszystkie te działania mają więc moc wspierania powstawania silnych, uznawanych i niezawodnych marek.
Mural przy ul. Prostej w Warszawie
- miejsce dla najlepszych marek!
Lokalizacja muralu przy ul. Prostej w centrum Warszawy to prawdziwy diament wśród miejsc przeznaczonych na reklamę wielkoformatową. Miejsce to gwarantuje dużą widoczność.
Wielkość muralu przy ul. Prostej w Warszawie
Ekspozycja i Ruch
Skrzyżowanie, przy którym znajduje się mural, jest jednym z najbardziej ruchliwych w mieście. Przejeżdża tędy miesięcznie nawet 1,5 mln samochodów. Długi czas oczekiwania na światłach wydłuża ekspozycję muralu, zwiększając prawdopodobieństwo zauważenia i zapamiętania tego, co marka komunikuje. Ruch pieszy, wzbogacony o pasażerów korzystających ze stacji Metra „Rondo ONZ”, dodatkowo zwiększa grupę docelową, wpływając na jeszcze większą skuteczność przekazu reklamowego.
Prestiż i Wartość Dodana
Lokalizacja przy ul. Prostej to nie tylko ruch, ale także prestiż. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się biurowce klasy A+, wyższe uczelnie, punkty usługowe i gastronomiczne. Umieszczenie muralu w tak prestiżowym miejscu to nie tylko szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, ale także sposobność do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Mural jako forma reklamy to szturmem przebijała się do reklamy wielkoformatowej. To unikalne połączenie sztuki i marketingu, które nie tylko przyciąga uwagę, ale także buduje pozytywne skojarzenia. Mural to coś więcej niż tylko reklama — to sposób na tworzenie historii marki, która staje się częścią miejskiej przestrzeni.