Namalowaliśmy w Warszawie trzy murale dla Żabka Nano. Kampania ma charakter wizerunkowy. Murale pomagają zwiększyć rozpoznawalność Żabki Nano. Pojawia się też QR kod, który sprawnie przenosi nas do pobrania aplikacji. Kampanię możemy podziwiać od początku listopada do końca grudnia 2022 roku. 

▫️Kampania: Żabka Nano
▫️Realizacja: Grupa RW – MalujemyMurale.pl
▫️ Miejsce: Warszawa 
▫️ 3 lokalizacje
▫️Wsparcie realizacji projektu graficznego: Adam Fatyga, BeUnited 

video: MURAL Żabka Nano

MURAL Żabka Nano METRO POLITECHNKa

📍 Metro Politechnika 156 m kw., traffic: 1,7 mln

MURAL Żabka Nano ROZBRAT

📍 Rozbrat prawa 100 m kw., traffic: 1,2 mln

MURAL Żabka Nano wroronicza

📍 Woronicza 111 m kw., traffic: 1,4 mln

Namalujemy razem kolejne murale​

Małgorzata Wójcik Grupa RW Malujemy Murale

Kampanię dla Żabka NANO
z ramienia Grupa RW – MalujemuMurale.pl koordynowała:
Małgorzata Wójcik
malgorzata@reklama-wielkoformatowa.com

Chcesz ofertę?
Chętnie ją przygotujemy.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.