„Chrupnij smaczniej, chrupnij zdrowiej” to jesienna kampania firmy #SONKO. Kampania obejmowała nośniki #outofhome, #digitalmarketing i reklamę w #radio. My namalowaliśmy ekologiczny mural, który jest w podwójny sposób ekologiczny. Po pierwsze: do jego namalowania została wykorzystana farba KNOxOUT, która redukuje szkodliwe tlenki azotu. Po drugie: cały aspekt kampanii związany z przygotowaniem muralu jest neutralny pod względem śladu węglowego. Fundacja EcoEvolution.org wyliczyła ślad węglowy, a Grupa RW go zneutralizowała.
Mamy dla Państwa zdjęcia muralu, także z etapu jego powstawania, a takę krótkie video. Miłego oglądania!
kampania neutralna
Fundacja EcoEvolution.org obliczyła, że podczas przygotowania muralu dla Sonko został wygenerowany ślad węglowy w ilości: 1 524,11 kg CO2e. Grupa RW w całości ten ślad zneutralizowała.
mniej tlenków azotu - farba knoxout
Do namalowania 124 m kw. muralu została wykorzystana farna KNOxOUT, która redukuje szkodliwe tlenki azotu. Dziennie mural redukuje 54,912 g NOx, czyli mniej więcej tyle, co 124 średniej wielkości drzew.
Namalujemy razem kolejne murale
Kampanię dla Sonko
z ramienia Grupa RW – MalujemuMurale.pl koordynowała:
Małgorzata Wójcik
malgorzata@reklama-wielkoformatowa.com